søndag den 3. april 2016

Nu tror jeg den hæl kører.

Den "nye" hæl. Det vil sige, for mig er den hæl ny. Jeg har fundet den hos Tusindfryd, som også er leverandør af garnet Tusindfryds Hverdagsuld. 
Mit mål var, at finde en opskrift på hæl, som jeg kunne få ind i hænderne, så jeg ikke altid er afhængig af en opskrift. Nu tror jeg det lykkes for første gang i mit liv. 
Jeg har strikket bitte bitte små futtespjættere, som Tusindfryd har døbt dem. De er nemlig ikke af original strømpe/sokkegarn som er slidstærkt når man bruger dem til hverdag. 


De her er mere varmere til de små og hygge sokker til de større børn og voksne. Måske sådan nogen som man tager på om aftenen eller når man i weekenden putter sig i sofaen med en film/bog. 
Til traveture og sokker i feks støvlerne, vil jeg klart anbefale rigtig slidstærk strømpegarn evt med forstærkning hælen. 
Et fint lille lager er det blevet til, mens jeg har øvet. At øve hæl og høre lektier er en fin kombi for mig. 
Små sokker passer også altid i tasken til togturen eller flyrejsen.,
Et lille gave lager er altid smart at ligge inde med. 
Sjovt nok, har jeg aldrig mødt nogen, som ikke blev gade for Homemade sokker. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar