fredag den 13. maj 2016

Bikini style.

Den nye bikini er lagt frem. Den er den gamle faktisk også. Jeg satser på masser af sol. Fra næste lørdag og især i USA. 
Nedtællingen er begyndt. Jeg har travlt den næste uge, så jeg er langsomt begyndt, at finde diverse ting og sager frem. Der skal jo en del med, når man er væk i sytten dage. 


Jeg glæder mig til fridage. Til ferie. Til opladning. Til nye oplevelser. Til ikke at være på. Men bare rolig, jeg glæder mig skam også til, at komme hjem igen. For jeg elsker mit job og mit hjem og min omgangskreds og lille familie. 
Men for pokker da, hvor jeg lige nu glæder mig til den ferie. Til alle de oplevelser vi skal ud og samle. Det her er ikke bare en ferie, men en rejse. Vi skal rejse fra sted til sted og se en masse. En masse smuk natur, kultur, sjov og spas, lækker mad og en masse mennesker og deres måder at skrue et liv sammen på. Men der er også bøger med i kufferten og badetøj, for der skal helt sikkert også geares ned og slappes max af og bare være. 
Vi har selv designet ruten og tiden er vores, så den kan vi rute med som det passer os. 
Håber i også glæder jer til updates og fotos fra "over-there", ellers vil jeg bare advare om, at fra næste lørdag og sytten dage frem, er det med at holde sig for øjnene hvis man rammer min blog. 
De lækre billeder vil det nok ikke blive, da telefonen jo ikke længere leverer det helt store og dem jeg tager med mit Canon først kan blive vist frem når jeg er hjemme hos pc'en igen. Måske kan IPaden hjælpe mig lidt hist og pist. 
Og Hey! Stop så lige det der gråvejr der ude foran mit vindue. Jeg har fri om halvanden time og satser på lækker hjernegennemblæsende gåtur med aftensol og bestemt ikke regn. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar