onsdag den 18. maj 2016

Der samles i bunker.

Små fine bunker begynder at skyde op her i hjemmet. Bunker med tøj til kufferten, tøj til flyveturen, bunker af papirer til fly, hoteller, Esta, billeje og en bunke af ting, som skal med i tasken til flyveturen. 
Når jeg flyver langt, foregår det altid i meget løse og bløde bukser, en sweatshirt med god plads, et tørklæde til halsen eller til blød pude til søvnen og så snart jeg sidder på flyet, skifter jeg til kompressionstrømper og sriksokker udenpå. 
I tasken har jeg oppustelig pude, øjenmaske, masser af blade, en bog, strikketøj og IPad. Pludselig har man en god portion timer, hvor man intet andet kan lave, end af hvile, se film, lytte til musik, eller som jeg, lytte til nye lektier til endnu en uddannelse, eller fordybe sig i en god bog. Engang led jeg af alvorlig flyskræk. Så fik jeg en times behandling hos en af landets største kapaciteter inden for tankefeltterapi og derefter har jeg elsket at flyve og især lange timer, hvor jeg har masser af tid til fordybelse. 
I dag står den lige på en lækker danseworkshop og torsdag og fredag skal jeg i skole. Ind og nørde zoner og denne gang også lære om en ny (for mig) danse/yoga/pilates bevægelsesform. 
Der er knald på på alle fronter og nedtællingen er i fuld gang. USA er endnu en dag nærmere. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar