lørdag den 14. maj 2016

Et helt GRATIS tip.

På en skøn lang gåtur i går aften. Lidt tunge skyer, men stadig aftensol, lod jeg mig bare føre mod lige det, som gavner os travle mennesker aller bedst. Skov og strand. Først gik jeg gennem skoven og sugede den gratis jordforbindende energi fra store træer til mig. Træer giver  jordforbindelse til os når vi opholder os i skoven og haven. Noget vi alle altid har brug for, men når vi er stressede, oppe i hovedet, forvirrede eller kede af det, har vi endnu mere brug for træernes hjælp. Tro mig nu bare. Det hjælper sgu det gratis gear der, som står tilgængeligt lige ude i naturen. 
De bare fødder er en lige så vigtig del af det, at hende naturens energi. Bare tæer på græs, bare tæer i sandet, bare tæer i sneen og lige nu, så oplagt, bare tæer i vandet. Min vej i går faldt forbi stranden, så af med skoene, gåtur i sandet og en masse tur gennem vandet. 


Og hvorfor nu det? Fordi, at den energi, som krop og psyke grundlæggende balancered ved og køre på, e den energi du suge gennem nyresystemet og det starter du bare aller bedst under fødderne. 
En god jordforbindelse og en god grundenergi, så er de fleste i ret god balance og kører gennem dagen med rigmelig optimal energi. 
Man kan gøre rigtig meget andet og mere, men de to fif her, er bare grundlæggende sunde og gode for  alle og så er de frit tilgængelige, kræver intet udstyr, kan laves på alle tider af døgnet og er helt sprit gratis. Hvis ikke det er super power til folket, så ved jeg da ikke hvad det er. Bare brug løs. 
Også af din energi. Der er jo meget mere hvor den kom fra. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar