torsdag den 19. maj 2016

Fordobling på gaven.

Måske husker du, at jeg fik en lille tegning af en kjole i fødselsdagsgave. Kjolen skulle vise, at sådan kjole ville komme pr post til mig lige om lidt. Kjolen kom, men var alt for lille, en større blev bestilt, men den var alt for stor, en midt imellem blev bestilt, men nåede aldrig frem. Hvis du ser et postbud i en fin sort kjole med en gul blomst på, så sig lige, at det faktisk er min kjole. Nå men den forsvundne kjole var altså den sidste i shoppen af lige den model. Ville jeg mon have en anden lignende kjole, eller pengene retur. Jeg valgte en anden kjole. Ikke Amodel og med en lidt anden hals. 
Nu er kjolen ankommet og som et plaster på såret, fik jeg en fin nederdel med. 



Den slags kan vi jo rigtig godt lide. Jeg siger bare tusind tak for hele to fine gaver. En fra en skøn kvinde og en fra en ganske ukendt herre. 
Både kjolen og nederdelen ryger lige lukt i kufferten og tager en tur med til USA. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar