lørdag den 7. maj 2016

Man kan sagten læse på dans.

Ud i solen når den nu er her. Den giver liv og energi til vores krop og psyke. Den fylder vores vitamindepoter op og nærer cellerne.
Man kan arbejde i haven, men man kan også nemt bare nyde sin have. Jeg har valgt, også at nyde den lille strålende sol som kaldes Mælkebøtte. Den er både smuk, strålende, god for øjnene og god både i salatskålen og i theen.
Og så kan man som sagt læse lektier, i dette tilfælde dans, i solen. I dag læser jeg danselektier, hvilket betyder, at jeg gentager videon, hvor danselæreren fortæller og viser det nye i en koreografi. Jeg ser, jeg lytter og langsomt, begynder jeg også at danse i tankerne. Senere kaster jeg mig så over at danse det samme til musik og i et meget hurtigere tempo.
Haven i fuld sol inviterer også til strik, bøger og kaffe. Eller en lille lur. Der er helt frit slag.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar