onsdag den 18. maj 2016

Sig det med blomster.

Som brillebruger, gør jeg det ikke meget i solbriller. Jeg køber mest sjove og helt klart billige solbriller når jeg køber. Nogen med bling eller farver. Uden briller kan jeg intet læse og ikke se helt klart, så solbriller er kun til stranden, på caféen en sommerdag og som nu, hvor jeg skal køre en del rundt i USA. Jeg skal være passager og skal ikke nødvendigvis se mega skarpt eller læse, men vil gerne beskytte øjnene mod solen og undgå spændingshovedpine. 
Solbriller var faktisk allerede pakket, men altså, lige midt på Nørrebrogade, sprang et par briller med blomster nærmest selv op på min næse. 


Nu ligger de klar og glæder sig til, at rejse rundt sammen med mig og opleve USA i forhåbentlig masser af sol. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar