tirsdag den 7. juni 2016

Beverly Hills og Hollywood.

Sidste dag i USA. Vi havde lige en formiddag og den vagte vi, at bruge på, at se lidt på huse og gader hos dem som tjener virkelig mange penge. De huse i det område der, kan du ikke få fingrene i, uden at kaste mange millioner, nogle steder nok mere end hundrede af dem, på bordet. 
Der var selvfølgelig de "almindelig" store huse, med en ret fin forhave, og så var der de rigtig store villaer, og så er der de helt enorme huse, som man slet ikke fatter, hvordan nogen får råd til. Bare lågen/porten ind til grunden er et studie værd. De fleste af de rigtig alvorligt store huse, er pansret godt, ligger godt gemt væk og man forstår dem vel egentlig godt. 
Hvis man virkelig er så berømt, så du nærmest ikke kan stikke hovedet ud af vinduet før verdenspressen står klar, så må man vel have liv til, at bo isoleret og passe på sig selv og sin familie, så man inde bag aflukket, kan føre noget som ligner et almindeligt liv. 











Men selv i Beverly Hills er de ikke nået meget længere end i Indien med elledningerne. Man kan jo ikke nå det hele.


Indrømmet. Jeg gad godt, at der lige var løbet en kendis ud af sit hus, og råbt mig an og inviteret på kaffe. Det gjorde der ikke, så jeg drak kaffen i lufthavnen i LA, som i udbud af varer var, at sammenligne med den plads man i Københavns lufthavn bruger på toiletter. 
Jeg siger det bare, vi kan i den grad godt være stolte af vores lufthavn. Mange kunne lære en del af os i den retning. 
Tiogenhalv time i luften. Der sidder jeg nok lige nu, når du kan læse dette indlæg, som er skrevet i LA lufthavn, mandag 6.6 kl 17.37 LA tid. Når jeg lander igen er klokken 15.10 d 7.6 dansk tid. 
Man kan godt gå hen og blive lidt rundtosset hvis man regner for meget i tider, så jeg prøver, at lade værre og bare lad op være op og ned være ned uden min hjælp eller hjerne til, at forstå hvordan og hvorfor. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar