lørdag den 25. juni 2016

Dage på speed.

Torsdag var jeg til den mest happy eksamen, jeg nogensinde har været til. Sådan skal den slags bare gøres. Ro, hygge, sjov og selvfølgelig faglighed. Nu ejer jeg det smukkeste bevis på, at jeg faktisk kan det jeg siger jeg kan. Den bedste uddannelse jeg nogensinde har taget. Ikke at jeg ville undvære nogen  af mine uddannelser og kurser. Men denne slog bare alt i skøn energi og rummelighed. 
Jeg har allerede meldt mig klar til næste eksamen i august. Når jeg nu er igang, må jeg lige have et papir på baby og børne behandler uddannelsen også. Så skulle alt vidst være på det rene..


Efter eksamen, tog jeg videre til min danselærer,mhvornjeg skulle have en session. 
Jamen altså, det er svært at sætte ord på, hvad den time gik med. Jeg var meget langt væk. 
Hun lagde ud med,mat lægge mange forskellige kort for mig. Kort som gav svar på mange ting for mig. Ting som i den grad, bekræftigede mig i, at jeg er på rette vej. At jeg arbejder i den rigtige retning. Alle ordene gav så meget mening og gjorde mig virkelig glad. 
Bagefter skulle jeg ligge på briksen, hvor jeg blev healet med blomsterenergi. Der blev sagt mange ord, men de gik mest ind i min underbevidsthed, for jeg var virkelig på på farten med min sjæl. Det lyder gak og som ren hokus pokus I know, men jeg kan så varmt anbefale sådan en behandling. Det er ikke altid, at det som kan forklares og forstås er det eneste rigtige. Men det kræver dog, at man er åben og nysgerrig. Ikke på andre, men udelukkende på sig selv. Her var gode ord og guld at hente for mig. 
Skulle du blive interesseret,man du kontakte Suzzane Potempa. Min danselærer. Find hende på Google. 
Fredag var jeg igen sammen med min danselærer. Hun skulle præsentere mig for hendes fantastiske designer Maria Sander. Ikke fordi jeg ikke kender til den kvinde i forvejen. Jeg har altid været tiltrukket af hende. Hendes smukke ydre, kanon udstråling og alle de ting jeg har hørt og set hun har lavet. En kvinde med et spændende liv, med mange udfordringer og store oplevelser i kunstens navn. Nu skulle jeg hilse på hende selv. Jeg havde mit stof med,Moss jeg sidste år købte i New York, på turen med mit barnebarn. Nu skal det stof laves om til en kostume til mig. 
Forskellen på en syerske, designer og en ægte kunstner er,mat her taler vi om historier, om energier, om drømme og om hvornjeg vil hen med min dans. At have min danselærer med, var genialt,mad det er hende som guider mig gennem dansen. En sand kunstner tager ikke mål, hun scanner og har allerede et billede af din krop efter få minutter. Stoffet blev afleveret sammen med mine drømme. Jeg glæder mig til at se hvad der sker. 
Lørdag var en svedig omgang dans. Tre timer, hvor vi knoklede i et drøn varmt lokale. Sidste gang i denne sæson. Nu skal vi alle selv hjem og øve hårdt. Dansen viser vi frem på KULTURHAVN d 27/8 kl 16.30. Det er gratis og der er masser af sjov og nok at se på for alle hele dagen. 
Dage med knald på. Dage med fokus på min fremtid. Dage med fokus på glæden. 
Nu holder jeg lige en uges ferie. Hjemme med en skøn feriepige. En voksen en af slagsen. Heltvret Norge kommer hun. Hun kan godt lide lidt aktivitet. Det bliver ikke kedeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar