torsdag den 23. juni 2016

En fridag med gode gæster og lækker dans.

Denne uge er fyldt med lækkerier. I går blev der endelig tid til et besøg af Niecen (www.Kjær&Schmeling) og hendes skønne søn. En reserveret ung fyr, som altid lader sig charmere efter noget tid. Ikke mindst af katten, som jo altid finder sig i det meste.




Senere var det tid for en workshop på danseskolen. Dans til Arabiske rytmer. Både dans, hvike muligheder der er for dans til denne musik og noget om, at lytte til takter. Ikke min spidskompetnce, men det lykkes da ind i mellem.
Bagefter lige em enetime. Noget snak og famlende bevægelser omkring hvor det er jeg vil bevæge mig hen i min næste dans. Super spændende.
Og nu til noget helt andet. Afsted mod københavn igen. Afsted mod eksamen. Afsted med de store strålende øreringe med indgraveret Må Solen Skinne i Dit Hjerte.  I mit hjerte skinner den allerede. Det samme vil jeg ønske for dig. Sol i hjertet til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar