torsdag den 16. juni 2016

Roser er jo mange ting.

Jeg er i Ribe nu. I mit lille bitte fine byhus. Jeg har masser af ting som skal laves mens jeg er her. 
Der er en have,msom er eksploderet og beder om at blive ordnet. Det halve fiksede jeg faktisk i solnedgangen i går. 
Der er fire danse, som bare skal øves og tilsættes en masse energi og kærlighed. De skal danses minimum en gang om dagen mens jeg er her. 
Så er der en eksamensopgave, som i dette tilfælde er døbt om til Hyldest-Kærligheds-Sipervisions Stund. 
Og så er der lige en hel anden uddannelse, som lige skal tæves igennem og friskes op,manden jeg kan tage en eksamen også i den. 
Men i haven var der også roser som skulle plukkes og som skulle kaste kærlighed på min opgave, på mit grønne (hjertefarven )

 Og pludselig var der også lige en lille gåtur fyldt med sol, som ledte mig omkring en lille lækker butik, hvor jeg lige forelskede mig i Doreen Virtue Orakel Englekort, som også skulle have lidt rosenenegi


Ros er mange ting og i flertal bliver det til mange flere. I denne have er der ikke mange roser. Den gule er gammel og stod her da jeg flyttede ind. De lyserøde er historiske og blev plantet sidste år. Nu bærer de fine duftende blomster som pynter i min stue. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar