lørdag den 16. juli 2016

En danseuge skudt igang med jysk hygge.

Den årlige sommer københavnertur stod for døren i går. Altid en fornøjelse. Alenetid med den jyske darling, så bliver der opdateret og hygget igennem. Men vi står ikke stille mens vi snakker. Vi var i Torvehallerne for at handle ind af de lækre økosager hos Raz Spa, i små butikker vi fandt på vores vej, i 
Stræk &Bøj efter lidt dansegejl til den kommende uge, på Kalaset for at spise sen brunch og så selvfølgelig hos Kaffe på Istedgade hvor vi fik kaffen og som altid den aller bedste betjening i byen. Men vi fandt også en butik som var spækket med perler og smykke dele, så vi bare måtte overgive os og brugte aftenen med the og fremstilling af armbånd i ret små perler. 


Fuglen er fløjet igen. Tilbage til Jylland. Jeg pakker kuffert og gør mig klar til en hel uge i mavedansens tegn. En hel lang uge dedikeret til dans fra morgen til aften. Kun afbrudt af spise/drikke pauser. Der bliver masser af teknik og nye koreografier. Jeg ved jeg også vil blive fyldt op til svimmelhedsgrænsen ind imellem. Nyt som skal fordøjes senere. Men jeg ved det bliver fedt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar