onsdag den 6. juli 2016

En stor femårig pige.

En femårs fødselsdag er stor. Den er vigtig, for når man er fem år er man stor. Ikke bare inde i sig selv, men sådan helt mærkbart for enhver.
I dag blev mit store fine gudbarn fem år. Olga fem år.
Det blev fejret. Fra morgestunden med skateboard og rulleskøjter. Senere med ny cykel, uden støttehjul. Det blev til mange ture op ad vejen. Cykling er en svær kunst at lære, men jeg tror ikke det varer længe før den er der.
Prinsesse natkjolen fra os blev straks indviet og ordet nat er strøget i den sammenhæng. Nu er den klart den nye sommerkjole. Fe og Alfekortene skal indtages langsomt.
Fantastisk regnbuekage og total lækker aftensmad blev vi fyldt op med, mens mit kamera blev fyldt med en stak gode billeder af to glade gudbørn.
Den slags er også Energiterapi. For mig. Jeg bliver fyldt op med minder, våde smil og kys og alle de nye ord og vendinger som flyder fra en femårig og hendes lillesøster.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar