søndag den 3. juli 2016

Gode gamle Cirkusland.

Første åbningsdag denne sommer i Cirkusland. Vi var på pletten med både gudbarn og norsk barnebarn. Klogt valg,mad der kun var et minimum andre gæster mødt frem, så vi havde god plads. Jeg kan endnu engang, så meget anbefale Cirkusland. Arenas vinterbolig ved Slagelse. Lille og overskueligt, pakket med fin underholdning især for de mindre. Afhængig af barnet, vil et barn på meget over otte år nok begynde at kede sig, med mindre der er flere børn eller mindre søskende med. Jeg ved det ikke, men foreløbig holder vi fast og om to år har vi endnu et alderssvarende gudbarn klar til festlighederne. 
Sjovt at bære tilskuer til træning af de mere almindelige dyr som vises frem i denne del af Cirkus. Vi får selv lov at udfolde os i Cirkusskolen, lærte nyt om søløverne og hørte om de to højgravide styks lige pt. Alt foregår simpelthen så stille og roligt, men meget empatisk i det lille Cirkus. Alle ansatte varetager alle funktioner her, så man får hilst på alle på forskellige måder. 
Kameraet i min telefon er stadig helt ude i skoven og af pladshensyn og for nemheds skyld, havde jeg valgt en lille men helt forkert linse til dagen, så jeg kom hjem med en stak ultra dårlige billeder. Øv, men det er jo mest for at vise her, vores oplevelser har vi jo både i hoved og hjerte og taler fint om uden fotos. 


Som sagt. Min varmeste anbefaling for et udflugtsmål med børn fra tre år og op. Her er plads til fri leg i rå mængder, en middagslur og masser af underholdning. Og så flyder her ikke med bamser, slik og is. Maden er ikke den bedste, men man må tilgengæld gerne medbringe egen mad, bare den spises i det der til indrettede spiserum. God tur.,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar