torsdag den 14. juli 2016

Lækre gaver og gode ord.

Jeg har sagt det før. Siger det lige igen. JEG ELSKER MIT JOB. Jeg har verdens bedste klienter. 
De drysser rundhåndet gaver og søde ord ud over mig. 
Først kom en virkelig dejlig kvinde, med en lille keramik krukke af egen hånd. Den første som skulle foræres væk. Til MIG. Sikke en ære. 


Senere kom den fineste Solsikke. Hun ved helt sikkert intet om, at min tidligere butik hed Solsikken og at den blomst står mit hjerte ret nært.



Så kom der den vildeste anbefaling på facebook. Ja ok, den er fra min energiterapi lærer Katrine Birk, men  billige point skal i ikke beskylde mig for at bruge. Selvfølgelig var det ikke energiterapi hun fik, men Bevidstheds Berørings gravidites behandling og det havde hun godt nok aldrig prøvet før. Jeg blev meget glad og rørt over hende søde ord:

Det her er jeg nødt til at dele med alle gravide i verden!! ✨✨✨

I går var jeg til den SKØNNESTE gravid-luksus-forkælelses-behandling hos overskønne Stella fra @englegaarden i Køge ❤️ 

Jeg vidste godt at det ville være fantastisk, for kender Stella i forvejen, da hun er uddannet holistisk energiterapeut hos mig 😉❤️✨☀️

MEN jeg vidste ikke at jeg efterfølgende ville føle mig 20 cm højere - altså fuldstændig rettet ud! Jeg kom med øm lænd og har ikke haft snerten af det siden ❤️

Udover det, kan jeg simpelthen mærke alle bevægelser min baby i maven laver meget finere og lettere, fordi jeg er blevet løsnet så meget op og virkelig fået åbnet totalt op for flow ✨✨☀️☀️ 

Behandlingen var engle-blid, med meget meget lette tryk på blandt andet min ryg og mave ❤️ Dét gjorde at min krop samarbejde og virkelig gav slip på ALLE spændinger! 

I dag er jeg vågnet Flyvende og har det SÅ godt!!!! ❤️❤️❤


Hvis du skulle være interesseret i, at høre mere om Bevidstheds Berøring, har jeg netop i dag, lagt en video op på min klinik side på facebook. englegaarden hedder den og du må meget gerne Like og følge mig. Det er så hyggeligt.

I dag har jeg været i lufthavnen efter DE TO SMÅ, som kom hjem fra Valencia. De havde en lille yndig engel i rosa kvarts med til mig. Så bliver det ikke sødere og mere fyldt med kærlig energi. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar