fredag den 1. juli 2016

Svære tider for en analfabet.

Jeg er noget lig analfabet når pc'en driller. Og driller hør hele maskinparken lige nu. Jeg har feriepige og andre kyndige på banen. Pt kører tre Appel produkter i døgndrift for at skaffe meget lagerplads. Og jeg har investeret i nyt mobiltbredbånd i huset. Sådan noget er slet ikke for folk med nervesystemer som mit. Jeg bliver revet ud af komfortzonen. Aner ikke hvad der er op eller ned, hvad der er rigtigt eller forkert, og kan intet stille op selv. 
Al den ballade, fordi jeg vil lægge en video op på min kliniks facebookside. Englegården, hedder den hvis du vil følge den, så Like endelig. Håber snart det spændende interview komme på. Et interview jeg har lavet med en kvinde i Ribe. En som ved noget om Englekort, Tarotkort mm. 
Først var det vildt spændende for mig bare at lave et interview, så skulle det lægges op, men pludselig var jeg nærmest ædt op af spekulationer om, om jeg nu ser gor mærkelig ud, lyder for underlig, siger noget alt for skørt osv. Hende jeg interviewer er der ingen fejl på, kun på mig. Jeg fik stor støtte gennem min uddannelsesgruppe og mine nærmeste. Gør det, blev der sagt. Og pludselig tog jeg springet og trykkede på send, men intet skete. Derefter blev jeg mere og mere irriteret over, at videoen ikke kan lægges op. Nu er det det som fylder. Fokus er skiftet. Når det her pc halløj engang er slut, kommer videoen op uanset hvad jeg mener om mig selv, eller hvad Jante end befaler. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar