lørdag den 20. august 2016

Formland.

Endnu en messe er lagt på mit cv. Jeg har snart været med i mange år. Som regel to gange om året. De første år med kæmpe succes. Jeg gik altid hjem super inspireret og updatet. 
De sidste år har været skuffende. Der kom aldrig gang i messen igen efter finanskrisen, men publikum udeblev også og bakkede ikke op om de seje kræfter som blev ved trods modgang. Stor var min glæde denne gang, da jeg sporede bare en lille flig af optimisme og fremgang. Et lille lys i mørket. Lidt flere besøgende. En lille smule vovemod. Et par stykker som turde satse. Lidt nye toner og en snert af glæde og humor. Jeg håber det holder hele vejen ud i butikkerne og frem til næste messe. 
Selv lod jeg mig rive med og spenderede lidt flere kroner og satsede på lidt nyt. 
Lad os se at få gang i hjulene igen. I kreativiteten, humoren og modet. 
Selv trend caféen var grøn som håbet. Grøn og meget vegetarisk. Jo, jeg hyggede mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar