søndag den 11. september 2016

Sikkerhed for LOVE.

Hvis man vil være helt sikker på, at få tanket op på LOVE beholderen, skal man holde en nyfødt baby, evt se den blive født, eller gå til bryllup. 
Fredag holdt jeg ikke en baby, men en stor pige på nu et år, som jeg dog har set blive født. Hun sender også masser af LOVE ud med sine skønne grin, krølle på næsen og gå på mod. Til gengæld bliver hun møgbeskidt, men det gør hende nærmest endnu mere lækker.



I går havde jeg æren af, at være bryllupsfotograf en hel lang dag. En dejlig kvinde skulle efter fem år giftes med ham hun fandt i en moden alder. Masser af LOVE og jeg var med på første parket fra formiddagen til meget sent. 
Jeg tog så mange billeder af brudes påklædning, kager, blomster, ringe, det forelskede par, en solbeskinnet reception og en fantastisk fest, at jeg kan bade i ægte kærlighed i lang tid når jeg skal redigere og sortere mellem alle de dejlige minder. 
Og så har jeg jo fået mit stempel. Endnu ikke mit eksamensbevis og certifikat, men mit kvalitetsstempel. Stemplet på, at jeg er særdeles godt uddannet og fagligt velfunderet. At jeg kan mit kram og har Katrine Birk i ryggen. Det er jeg for at sige det mildt, ret stolt af. Stolt og glad. Og fyldt med LOVE. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar