søndag den 2. oktober 2016

Rigtige søndags sysler.

Så ramte vi oktober og samtidig ramte efteråret. Ok, vel først rigtigt den anden oktober, men så var det her da også for fuld skrue. Dagsregn og mere eller mindre dunkel belysning dagen lang. 
Mig passede det såmænd udmærket. Jeg var til Hafla. Det arabiske ord for fest. Dansefest i vores forening, som afholdes tre gange om året. Stedet hvor alle er velkommen på scenen. Med eller uden øvet koreografi, med eller uden erfaring. Alle har lov at folde sig ud og mange gør det. Også i dag. 
Lise og Jennie fra min egen danseskole var på, hvilket altid er en fornøjelse. 



Men noget jeg til enhver tid også nyder at se, er når Tribal danserne folder sig ud. En helt anden stil end den jeg selv danser, men altid spændende og medrivende. Både dans, udtryk og kostumer er fantastiske. 


Søndagen sluttede med ild i brændeovnen for første gang i år, meget afslappet påklædning, the og et strikketøj. Jo detver efterår. Og faktisk e det helt ok med mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar