tirsdag den 20. december 2016

Er du flad?

Mon ikke mange er ved at tabe pusten engang imellem i denne tid? Der lurer oven i købet influenza i hver en krog. Andre er ved at være godt overstimulerede af al den glögg, Luciasang, køben ind og pakke gaver ind. Hvis du gider, kan du smutte over og se dagens video fra mig til jer alle. Den handler om at give dig selv energi, eller omvendt, at geare lidt ned. Du finder den lige her https://www.facebook.com/www.englegaarden.dk/videos/1411501175529356/
På min kliniks facebook side. Hvis du Liker/følger siden, får du helt automatisk del i det jeg lægger op. Som regel små videoer og andre gange bare nogle fif på skrift. Man deltager ikke i noget som helst eller forpligter sig til noget. Bare sådan lidt gave fra mig til jer engang i mellem. Kvit og frit og helt uden bagtanker. 
Uanset, så må du bare have en dejlig fredfyldt tirsdag aften. Det har jeg efter en lang dejlig arbejdsdag og halvanden times knald hård yoga. Hård men god. Man bestemmer jo rent faktisk selv hvor lang man vil gå, men på den anden side. Man vil jo også gerne lige have det hele med. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar