lørdag den 31. december 2016

Happy New Year🎉

Så er vi her igen. Som så mange gange før. Lidt nostalgiske. Lidt i det hjørne, hvor man kaster både tilbage og fremad rettede blikke. 
Den sidste måned har jeg gravet og nørdet dybt for at manifestere gode nye ting for det nye år. Væk fra banaliteterne, men der ned hvor det mærkes. Der hvor man kan rykke noget mærkbart i sit liv. Jeg har set på de ting som virkelig betyder noget særligt i mit liv. Der hvor jeg gerne vil udvikle og nogle steder måske også afvikle for at nå det første. 
I går deltog jeg i en live online workshop i to timer, hvor der blev stillet opgaver som skulle løses ned i detaljen. Vi kom ret dybt ned i hvad det vigtigste var. Noget med at blive meget specifik og konkret. Noget med hvad jeg vil have og hvad jeg vil  gøre for det. Alt er muligt. Spørgsmålet er hvordan og om man vil gå hele vejen for det. Det vil jeg, på de områder jeg har udset mig for 2017. 
Jeg har set 2016 som et meget afviklende, afsluttende år, hvor mange er gået fra deres vante jobs, nogle er blevet skilt, mange har kæmpet for ting som bare ikke ville lykkes, måske forde de slet ikke skulle lykkes. Og gennem året oplevede verden et tab af mange store personligheder. 
2017, bare smag på lyden, er noget med enegien at starte op, at føde, at komme videre at lykkes. Lad os se om den holder. Alt er muligt, og i 2017 er det måske lidt nemmere at nå sine mål. Men først må du gøre dine mål helt klart og se i øjnene hvor langt du er villig til at gå for at nå dem. 
Ting kommer ikke bare dumpende ned fra himlen. Du må ønske dem og gøre noget for det. Gøre plads til at det skal ske. Sådan billedligt må du smide den gamle kaffemaskine ud før der bliver plads til den gamle. Ud med den gamle. Vask lidt af og gør det fint til den nye så den kan shine på sin nye plads i dit liv. 
Vi gør det nok på hver vores måde. Vejene er mange. Dette er min. 
I aften skal der lægges lidt nye planer. Nogle ønsker skal på bordet og noget skal besluttes frem for noget andet. 
Aftenen fejrer jeg alene med manden og katten. Lækker mad, bobler og en flaske vin. Og så selvfølgelig et par forskellige Englekort og en notesbog. Vi skal nok finde frem til nogle gode ønsker for vores næste år. 
Godt Nyt År til alle. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar