torsdag den 29. december 2016

Papmaché Reglen. Boganmeldelse.

Jeg vidste jo godt at jeg elskede Hella Joof. Nu ved jeg, at jeg er skudt i hende. Jeg må simpelthen opfordre alle kvinder til, at læse den bog. Den er let læst, mega humoristisk, men også dyb og alvorlig og ikke mindst sand. Med en sandhed og virkelighed de fleste vist ret godt kender. Her taler vi om gode råd grebet i egen barm. Sandheden om det vi nok kunne have gjort lidt bedre og alt det som vi overhovedet ikke behøver spilde vores liv og tid med. Den bog handler om livet og hverdagen lige på kornet. Livsanskuelser nede i den højde hvor livet leves, med mand og børn og hund og hvad vi ellers har eller ikke har. Hun tænker sgu dybt hende Hella og gør sig umage og fedt at hun deler. 
Min varmeste anbefaling. Bogen ingen bør gå glip af. Bogen du kan/bør give i gave til alle andr kvinder. Bogen du bliver både glad og berørt af. Bogen som slet ikke er humor for at være hverken sjov eller grov. Mere kærlig og involverende dyb. 
Jeg er helt klart vild med den bog. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar