lørdag den 3. december 2016

Sig det med glimmer.

Jeg er så småt, ganske småt, igang med at pakke julegaver ind. Det ved gaver er blandt andet, når man har tid til at lege med indpakningen. Det har jeg bestemt ikke altid, men lige her havde jeg. Enkelt brunt papir, pyntet manillamærke og så det sprit nyeste, nemlig glimmer fra Husflid. Den skønneste hobbybutik på Østerbro. Her findes alt hvad der er værd at eje af dimseri til kreativiteten for både store og små. Nu altså også den skønneste glimmer. Sådan helt finkornet i et lille glas. Lige til at drysse på lidt lim og skabe det lille ekstra. Det findes i vildt mange farver. Endnu har jeg kun tre farver selv. Det er jo alt for lidt. Glimmer i de klareste, smukke, lysende farver. Tænk jeg havde aldrig troet, at jeg skulle blive så forelsket i glimmer. Noget af den nemmeste og hurtigste dekoration du kan få. Alle kan jo være med og så giver det en kæmpe lækker effekt. 

Her bare et helt enkelt hjerte. Tegnet med limstift og drysset med orange og guld glimmer. 

Hav en glimrende lørdag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar