onsdag den 25. januar 2017

Hvor der er vilje. Boganmeldelse.

Bogen du simpelthen ikke kan regne ud. 
Der er så mange gode historier om de samme mennesker i Jeffrey Archers geniale bog, at du aldrig ved hvor næste fortælling begynder. Bedst som man tror, at man er igang med en kærligheds beretning er man midt i en dramatisk sejlads med fatale følger. Slet ikke en bog jeg selv var faldet over og en forfatter jeg aldrig før har læst et ord af. Heldigvis blev jeg anbefalet bogen og forfatteren har ikke skrevet for mig for sidste gang. 
Jeg har været underholdt hele vejen og er blevet overrasket så mange gange at jeg er helt på røven over et menneske som kan dreje ord på den måde. 
Hvis du vil underholdes, forføres, tages med på rejse, så forkæl dig selv med denne bog. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar