torsdag den 5. januar 2017

Lidt om både krea og hormoner.

Et af mine ønsker gor det nye år, var blandt meget andet, at give min kreativitet et skud energi. At få gang i kreativitetens rislende kilde, at skabe, at glædes og at skabe. Det er der kommet en del halvvanter, håndledsvarmere og armbånd ud af på det sidste. Små projekter, som jeg lægger al min energi i. Er man en af dem som har prøvet fjernhealing, jamen så er man også en af dem, som ikke ryster på hovedet eller rynker på næsen, når jeg siger at jeg indlægger healing, kærlighed og gode tanker i mine værker for det gør jeg rent faktisk. Og nogen mærker det faktisk, også uden at de vidste det på forhånd. Har man ikke de lyster, kan man jo garanteret alligevel godt lide varme håndled og hænder, eller pæne armbånd. Det hele kan besigtiges nærmere på min hjemmesidens shop. 
www.engle-gaarden.dk



På min kliniks facebook side:englegaarden, kan du også lige nu høre første video af en række, om hormoner og alternativ behandling. Jeg ved nemlig, at man kan komme rigtig langt med alternativ behandling når det handler om hormonelle problemer/ubalancer. Hormoner har vi jo alle. Hormoner styrer vel nærmest alle funktioner i vores krop. Hormoner i balance er en betingelse for en både krop og psyke i balance. Du kan komme langt med rigtig/hormonvenlig kost og motion. Men med feks energiterapi kan du hjælpe kroppen til at helbrede sig selv. Kroppen er genial. 
Hvis du Liker/bliver følger af siden, får du helt automatisk besked når der er ny info, videoer og andet fra mig på siden. Måske har du spørgsmål til mit job, måske har du nogle ubalancer/problemer som du vil høre mine syn på. Så er du mere end velkommen til, at skrive til mig på siden. Kom glad. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar