onsdag den 11. januar 2017

Tryk &Glad.

Står du eller nogen du kender virkelig møggerne vil have fat på bogen TRYK &GLAD af Katrine Birk, så kan jeg fra hestens egen mule fortælle, at der er lidt ventetid lige nu. Der ventes på tredie oplag. 
Derfor er bogen udsolgt mange steder. MEN fortvivl ej, jeg har nemlig stadig nogle bøger i klinikken. 199kr ex porto. Jeg sender gerne i hele landet. 

 
Et fantastisk opslagsværk at have liggende ved puslepladsen. Den perfekte gave til det vordende forældrepar. Genial barsels eller dåbs gave. Lige så genial at have i huset hvis din baby er blevet til et større barn og tra daaaaaa, alle punkter virker jo også på os selv. 
Vi taler om selvbehandling/hjemmebehandling med zoneterapi og akupressur. Behandel dit barn selv der hjemme. Stille og roligt. Alle kan være med. I bogen både tegnes og fortælles. 
Jeg anbefaler den i min klinik efter en grundig og dyb behandling af mig. Så er baby/barnet virkelig klar til hjemmebehandling. Jeg guider og forklarer og bogen hjælper dig let videre. 
Jeg har også bogen med i tasken, når jeg kommer rundt til mødrgrupper, eller i kommer hjem til mig. Det er hamrende hyggeligt. I en time eller halvanden underviser jeg jer i alle de fede punkter, som sætter gang i det træge tarmsystem, som hjælper på øresmerterne, snotnæserne og den helt skæve søvnrytme. Jeg har også kneb til mødrenes hormonsystem, mælkeproduktionen og PMS. 
Kontakt mig evt på englegaarden@hotmail.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar