tirsdag den 6. marts 2018

På vej.

Jeg er stadig på vej. På vej tilbage fra influenzahelvedet som satte mig totalt tilbage. Denne influenza kan simpelthen ikke sammenlignes med nogen tidligere influenza. Den her suger nærmest livet ud af dig og det tager tid at opbygge sig selv fra ny igen kan jeg betro. 
Jeg er dog nu på vej. Skal have min første arbejdsdag i dag efter fjorten dages underdrejning. Og min første undervisning i en måned. Jeg var til yoga i går. Blid Hatha som dog gav åndenød og hjertebanken. 
Søndag var jeg på og klar. Hafla i Køge blev en kæmpe succes. Åhhhh jeg var spændt. Kunne jeg levere et arrangement som overraskede publikum? Kunne jeg honorere dansernes forventninger? Kunne mit sted skabe gode nok rammer? Kunne jeg styre sådan et arrangement så alt gik glat for alle? Kunne jeg lave et tætpakket program og holde en tidsplan? Og JA det kunne jeg. Energien var høj hos både publikum og dansere. Publikum sad med salige smil i to timer og lod sig rive med af de dygtige dansere og den lækre musik. Danserne var dygtige, velforberedte og ivrige for at alt skulle køre glat, så alle gav hvad de havde og viste overskud og omsorg for hinanden og arrangementet. 
Lige sådan jeg havde ønsket og håbet, men bestemt ikke turde regne med. 
Bagefter var jeg høj af glæde og klar på at arrangere Hafla i Køge igen om et halvt års tid. 
Var du ikke med denne gang, kan jeg på det varmeste anbefale at du napper en billet næste gang. Det var et brag af et show med store roser fra publikum, som jo faktisk heller ikke vidste hvad de gik ind til inden. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar