mandag den 10. oktober 2011

Jeg er blevet sunget på.

Jo du læste rigtigt. På og ikke for. Jeg har været i Valby, hos dejlige Kirsten, som nu leger og eksperimenterer med lydhealing. Tro det eller lad værre. Det gør noget ved kroppen. der kommer flow i energierne og  man går ikke uberørt fra briksen tør jeg garantere. Jo jo, gu lyder det da, for skeptikere, som det rene gak, meeeeeen måske skulle i lige prøve bare en lille smule?
Værtindegaven havde jeg glemt, men den slags går ikke Kirsten på. Så har hun da bare gaver til gæsterne. Faktisk en hel kurv med gaver, som man bare kan vælge fra. Det får man altså ikke så mange steder. Idéen er genial. Put små ting, som du ikke længere bruger, har plads til o.l, i en kurv, til fri afbenyttelse for andre.
Min værtindegave=gave fra værtinden, var det sødeste lille salz&pfeffer sæt, direkte importeret fra Østrig. Fra valg kurven valgte jeg en cd med Sebastian og en lille guldfugl til lys, dog mest forde, at jeg antog den for, at være en lille guld lampe/kande, som ved gnidninger, ville fremtrylle en ånd med hang til opfyldelse af selv mine mindste ønsker eller bare tre.


Tilføj billedtekst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar