onsdag den 10. august 2016

Tryk fødsel, dans og en eksamen.

Her kører det i højeste gear med lækre ting. To døgn var jeg med på sidelinien til min første TRYK FØDSEL behandling. Jeg satte fødslen igang med energiterapi, stimulerede igen på andet døgn, men jordemoderen måtte sande, at hun havde taget fejl. Baby stod ikke klar til en naturlig fødsel. Akut kejsersnit efter to døgn med veer. En hård omgang for den fødende mor. Både hun og hendes kæreste blev rost for deres gode teknikker omkring vejrtrækning og støtte til kroppens egen smertelindring. Den ros blev sendt tilbage til mig. Så bliver man jo stolt. Min kæphest blev set og værdsat. En dejlig fin dreng er kommet til verden. Stort TILLYKKE med ham til et par seje forældre. 
Men jeg danser også. Ikke bare sådan for sjov som jeg plejer. Nu er vi nemlig så tæt på KULTURHAVN, hvor jeg skal optræde d 27/8 kl 15.30-16.30, at der skal øves meget seriøst. Hver anden dag, to timer med gruppen hos vores lærer og alt hvad den kan trække her hjemme. Jeg skal optræde med tre danse, så der er lidt at se til. 
Og så er der lige en eksamensopgave som lige er trillet ind og venter på, at jeg sætter mig ned og løser den. Om en lille uge er det eksamenstid og der efter kan jeg helt officielt og med et fint papir på det, kalde mig Alternativ Baby og Børne Behandler. Og jo, papiret gør faktisk en forskel for nogen, så det bliver fedt at få bragt den del på plads også. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar