søndag den 7. marts 2010


Dagen i dag, er endelig min debut som blogger. Længe har jeg snuset til det spændende blog univers, ved hver dag, at læse en masse spændende kvinders blog, hvor det vrimler med kreative ideér og fantastiske resultater.
Jeg er imponeret over alle de mennesker, som deler deres liv med alle os andre. Kvinder som jonglerer med strik, stof, bageredskaber og andre kreative instrumenter, nærmest som en leg.
Jeg kan slet ikke leve op til jeres neveau. Jeg gør mit bedste og prøver hvor jeg kan og har besluttet at lidt også har ret. efter lange overvejelser siger jeg derfor. Goddag i blogland, her har i mig, med alt hvad det indebærer.
Som billedet viser, er jeg bare rigtig glad, for min nyerhvervede skind rejsetaske. Sådan en, som lige præcis passer til en forlænget weekend. Faktisk sådan en, som lige præcis passer til en lille tur til London. London, som Niels og jeg om en lille uge rejser til. Niels´s fødselsdagsgave fra mig. Jeg glæder mig til at vise ham Tower, at fejre vores 19 års bryllupsdag med en god middag og musical. At ose og glo og bare nyde et lille helle fra hverdagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar