tirsdag den 13. april 2010


Hvis denne bikini skal være målet for min sommer, ja så skal jeg godt nok igang.
Lige om lidt stopper vores dans for dette år. Afdansningsballet er lige om hjørnet. Det samme med vinterens gymnastik, hvor vores trofaste lærer Ulla Halse oven i købet stopper helt.
Noget nyt må til, jeg har jo mit Hop Shop som kan besøges to gange om ugen, løb som jeg prøver at passe hver anden dag, mavedans og alt det jeg gider at øve der, men nej nu skal pulsen HELT op og jeg skal have nye udfordringer. I maj og juni lokker min danseskole med Salzaerobic, hvor en masse dansetrin kombineres med aerobic og høj fart og puls. Min mavedanselære er kommet på samme ide`med Burn out Bellydanse hver onsdag i de to måneder. Jamen der er vel bare ikke andet for, end at jeg må afsted. Det skulle være så sundt at prøve noget nyt.
I aften har jeg fået lokket Niels og tennisgutterne med til Yoga. Friskt af dem. Jeg glæder mig. Yoga er altid dejligt og drengene gør det sikkert ikke mindre underholdende.
Den nye udfordring jeg har fået i mavedans, er stokkedans. Åh det ser så let og elegant ud, men let? Nej det kan jeg ikke just påstå at jeg finder det. At føre stokken lige, elegant og holde rigtigt mens man kombinerer sin dans og ligner en som hygger sig og flirter, det er noget af en mundfuld. Det har alt andet jo også været en gang og det fik jeg da lært, så mon ikke, med tiden, at jeg også vil beherske stokkedans?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar