fredag den 21. maj 2010

Blind og absolut ikke stoffri

Synet var, som forventet, ikke just til det bedre. I Indianerkredse ville jeg nok ikke blive døbt "Lille skarpøje" eller "Store klarsyn" nok nærmere noget i retning af " Blinde Høne" "Sort nat" eller sågar "Dybt godnat".
Alt skulle opgraderes, ikke mindst mit læsefelt skulle have en ordentlig omgang. Forventeligt fra min side, så jeg var ingenlunde slået ud, men mente dog for god ordens skyld, at et trøste køb af stoffer kunne være på sin plads. Nu besidder mit stoflager, stof til "Barselona nederdel", pose knæ bukser og lidt almindelig stof til eftertanke. Hvornår mon jeg igen får en dag alene med symaskinen???????
Ikke lige straks.
I morgen står den på kursus hos Niecen og søndag skal jeg ind og besigtige Frederiks nye lejlighed, som vi jo har været så venlige at give ham og konen. Sødt af os. Håber de falder til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar