mandag den 17. maj 2010

Kæmpe fodbold fan


Det bliver jeg jo nok aldrig. Men jeg var dog næsten til fodbold i går. Vi travede først byen tynd i flere timer. Afbrudt af cafe´og bar besøg hist og pist. Vi valgte at gå til stadion, en ret lang tur, som folk her nede absolut mener er helt hul i hovedet. Billetter kunne vi jo stadig ikke få, men stemningen kunne vi jo nyde rundt om stadion og det gjore vi så. Stor var vores skuffelse (ikke så meget min) over den mangel på larm og ballade og gang i gaden som der var, efter at Barcelona havde vundet 4-0. Jo der var der lidt dytten her og der, men gang i den kan man ikke just kalde det. Sol og luft og mega gåture havde gjort mig mere end sengeklar, så jeg fandt sengen "allerede" 0.30 og overlod aften filmen til herregruppen..Lidt sol blev det dog til i løbet af dagen. ALT for lidt efter min smag, men dog så jeg liiige kan se hvor t-shirten har siddet.

Ny fin unika nederdel fandt jeg også på gaden, syet af nogle kvinder, som stod ved en lille bod. Meget fin, sidder godt og et emne som "mønster" til egen produktion.

Sidste dag i lejligheden. Vi skal købe de gaver og lækkerier som vi ikke kom til i går, da der jo selvfølgelig var lukket om søndagen. Lidt ud og se på landskabet og hvad vi eller finder på.

Dejlig sol. Vi må ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar