torsdag den 17. juni 2010

Dyret skal luftes i varmen.

I dag skal det være. Det dyre luxus kram skal støves af og vise hvad den kan. Jeg vil simpelthen besøge min altid velassorterede fiske pusher og se hvad han kan diske op med.
Der efter en tur i Irma og se om de skulle ligge inde med noget spændende grønt og måske noget god vin som kunne køles ned inden spisetid.
De mellem liggende timer, kan jo passende fordrives mellem ukrudtet.
Det hele skal til sidst fejres med sommerens sidste Salzaerobic time.
I morgen flytter jeg mig til min anden bolig i Ribe. Over til mit jyske ukrudt og tre dejlige piger, som sikkert har en masse at fortælle og et hul i maven, med plads til gode is fra vaffelbageren i Ribe. Jeg forventer/forlanger jysk høj sol alle dage, da jeg har en masse som skal ordnes og nydes. Glæder mig ikke mindst, til mandagens hygge tur med Trine, min jyske genbo. Et ud over det sædvanlige dejligt menneske, som altid er skøn at gæste.
1-2-3, sæt igang. Nyd solen og dagen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar