fredag den 11. juni 2010

SATC

Så var der dømt tøse hygge. I meget lang tid, har dagen i dag, været skrevet ind i kalenderen, som hyggetur med god veninde i København.
Efter dejligt besøg hos min "fodnusser" og afhentning af de nye briller var jeg klar. Dejlig vegetarisk frokost på "Atlas bar" i Studiestræde, gik turen mod Imperial hvor vi skulle nyde 2,5 times Sex and the city. Og det gjorde vi. Vi nød det hele, fra ende til anden. Glem de dårlige anmeldelser. Hvad forventer man af den film?????? Vi taler altså bare om ren og uforfalsket UNDERHOLDNING og KVINDEHØRM. Lir for sanserne. Sjove replikker. Humor og en anelse alvor bag. Vi ville underholdes og DET blev vi. Tak til de fire dejlige damer for god voksen underholdning.

Vi måtte da også lige en tur i "Plint" i Købmagergade. Stedet med knald på kulørerne. Dejlige ruller med gavepapir og finurlig pynt til fine sommer gaver og et nyt stykke voksdug blev det til denne gang.


Fint ik??
Desværre var det hurtigere lukketid end vi lige havde satset på, så jeg måtte nøjes med, at se på nogle smukke sommer sandaler. Jeg fandt nogle emner, som skal underkastes et nærmere syn og afprøvning. Jeg vil denne sommer have et par sandaler med lidt hæl, men de er svære at finde. Det skal nok lykkes. Haster jo faktisk ikke med det vejr vi holder os.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar