søndag den 4. juli 2010

ER I DER ROSKILDE?????????

OG DET VAR VI DA, I DEN GRAD.



Fire gode dage i Roskilde med manden.
Det er mange år siden, at jeg sidst var der, i telt med to veninder.
Denne gang med manden og i autocamper. Hver dag i bad, i Roskilde på vores medbragte cykler. Gode brunch. Drinks. Ingen euforiserende stoffer. Man er jo blevet ældre. Stiller andre krav, har andre lyster og en anden smag og grænser, men Roskilde er Roskilde og der er behageligt højt til loftet, godt humør og skøn posetiv stemning hos alle. Der er plads til alle.
Vi havde fire dejlige dage. I vores eget rolige tempo. Tid til at slentre hånd i hånd, grine sammen, drikke os lidt bedre humør til, høre noget godt musik sammen og danse.
Vi havde nogle pligter, som gjorde at vi måtte tage hjem i eftermiddag, jeg blev her med vasketøjet og begyndende pakning til Ribe i morgen. Manden tog afsted igen på mototcyklen. Han skulle lige lukke festivallen ned sammen med Prince. Jo jeg var sku lidt missundelig, men ønsker ham en god aften og god koncert.
I morgen er atter en dag og den skal jeg ende med at nyde i Ribe. En hel uge med alle de dejlige mennesker jeg holder af der ovre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar