torsdag den 15. juli 2010

Ferietempo



Her leves livet i ferietempo. Katten nyder det og det samme gør jeg. Maden er koncentreret omkring grillen, der eksperimenteres og kodeoret er nydelse, afslapning og gerne et besøg af hyggelige gæster. Der bliver også masser af tid til gode gåture, en lille smule praktisk arbejde, men jeg nyder bare, at kalenderen ikke behøves at blive hentet hrem før man kan tage stilling til næste skridt. Vigtigt for en`som mig, som til hverdag lever meget strengt efter kalenderen.
Et lille skår i ferie glæderne er der dog. Jeg har tandpine. Åh nej, det gør bare ondt og i nat var den helt tosset. Min tandlæge har selvfølgelig ferie og de andre i byen er enten også på ferie, eller melder om alt optaget. MARERIDT. Nu har jeg lige fundet en som var villig til at bore, hvilket betyder smertefri til mig, resten må min egen tandlæge klare når hun kommer tilbage. Fint med mig. TAK siger jeg bare og frygter det værste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar