fredag den 30. juli 2010

HALVTREDS

Så er jeg nået halvt i mål. Det går dælme langsomt, men dog stødt og roligt fremad.
Jeg vil dog i dagens højtidelige anledning, minde mine læsere/give away deltagere om, at i jo kan tjene et lod HVER GANG, i får en ny læser til at melde sig hos mig og denne så lige henviser til jeres navn. Hvert lod giver jo lige endnu en mulighed for at vinde. Tænk lige over det. Sådan en trøstesløs regnvejrsdag, kunne da med fordel bruges til, at hverve nye læsere til mig og dermed forbedre sine egne vinder muligheder. Det var vist det jeg ville sige.
Go regnvejrsdag.

3 kommentarer:

  1. 50 er da vildt mange. Tillykke!!!!

    SvarSlet
  2. Ja, super dejligt mange - bare det var mig. Det skal nok lykkes for dig med de 100. Tillykke med halvdelen!

    SvarSlet
  3. Tak Tak. Ja ja det er da mange og fint nok og der er såmænd ikke anden grund til mit ønske om 100 læsere, end at det ku være sjovt og noget skulle min give away jo gå ud på.

    SvarSlet