søndag den 1. august 2010

AMIO


SÅ ÅBNEDE AMIO ENDELIG!
TILLYKKE og HELD OG LYKKE til alle jer som har butik der inde.
Foreløbig vil jeg nøjes med, at være tilskuer og kunde hos jer andre. Måske får jeg også modet og vare lageret en dag, til at oprette min egen butik på Amio. Ind til da, sælger jeg mine ting fra min egen hjemmeside.
Min kreativitet og de produkter som kommer ad den vej, er utrolig svingende. Inspirationen skal være der, nogen gange arbejder jeg rigtig meget, om efteråret/vinteren går jeg til flere slags dans og gymnastik og ja det ene med det andet gør, at det bare ikke er altid, at jeg er særlig kreativ eller produktiv.
Amio er et kanon godt initiativ, som bare skal støttes og følges og måske er det der jeg selv ender lige pludselig. Jeg vil reklamere og henvise alt hvad jeg kan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar