tirsdag den 31. august 2010

Min søster har en hest.

Ja og hvad så? Det er der da så mange søstre som har. Hvad interessant er der lige ved det?

Der er det ved det, at min søster faktisk er bange for heste, så det ville være ret utænkeligt at møde hende til hest, eller at hun pludselig investerede alle sparepengene i en hest.
skæbnen ville dog, at min søster en dag vandt en hest, bare en lille blød legehest, men dog en hest. Hesten kommer med til skolens jule og sommerfest, hvor den i sine saddeltasker, bærer på cigaretter og lighter, hvilket en gang medførte en brandskade på halen.
Hesten hedder Konny Borgbo og har egen facebook profil, hvis du skulle være interesseret i at blive ven med hesten Konny.
en dag skrev Konny på facebook, at hun ville til sydfrankrig, min søster måtte desværre skuffe det arme dyr, som stod skuffet tilbage. Nu har lykken tilsmilet Konny. Hun var med os på tur til Cirkusland og morede sig så dejligt, at jeg ved den efterfølgende spisning i byen, simpelthen holdt en tale for det unge føl og inviterede hende 14 dage til Provence. Hun skulle bare sørge for eget udstyr, pas og lommepenge (vi foreslog 5000).
Min søster skulle på lejrskole nu, allerede en uge før Konny skal med os, så konny er på ferie hos os i Køge inden vi om en uge starter autocamperen.
Som det ses, er Konny pænt udstyret. I de tætpakkede sadeltasker har hun: Tandbørste, strigle, Nivea creme, pas, dankort og kondomer. ALT hvad en ung pige/hest vel har brug for på en rejse.



Vi glæder os til, at se europa med hestebriller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar