mandag den 16. august 2010

Nem ide´og go ide`

På torsdag skal jeg jo se på ny pc og kan igen se frem til netbank. Dog skulle jeg lige aller først vente på, at Køge kommune fik åbnet for Nem ide´systemet. Det skete i dag. Jeg var nr 2 i køge kommune som fik oprettet en nem ide`. Jeg egner mig desværre ikke rigtig til de kommunale systemer. Besidder ikke den rette autoritetstro eller et eller andet, for af en eller anden grund, ender et besøg på rådhuset altid med, at jeg bliver skældt en lille smule ud af de lidt stramme damer. I dag havde jeg den frækhed, at arriverer til akranken, da det i følge nummersystemet var min tur. DET VAR DET ALTSÅ BARE IKKE ENDNU BLEV DER SAGT. Det var faktisk noget besværligt for damerne med mit renderi og kræven ind af de nye nem ideér, som om det var et service kontor, hvad fanden tænker jeg lige på og i øvrigt så jeg noget anderledes ud på mit kørekort og det kan man faktisk ikke så godt tillade sig, så let var det ikke. Men lykken tilsmilede mig og kommunen var mig nådig, så nu har jeg en nem ide`. Nem ide´og go ide`skulle komme til mig på samme dag, ikke bare en`men et mylder af ideèr og nu må vi så se hvor gode de er i praksis.

Disse alt for super (dyre) smukke og vildt vidunderlige knapper er kommet dumpende ned i min tomme turban, lige på et tørt sted og SÅ vælter det jo ind med ideèr. Jeg synes nemlig, at nogen knapper er for store til mine knyttede armbånd, sådan a´la for meget knap og for lidt bånd.Hmmmmm kan jeg nu få mega super tykke bånd???? Kan to armbånd sættes sammen i noget der virker som en skøn samdrægtighed, eller skal jeg knytte med dobbelt tråd????????Det myldrer rundt i hovedet på mig og noget må der gøres og prøves. Vent i bare og se................

Her er hele min høst!
Og hermed lidt nærbilleder.










Har jeg ret eller hvad???Er de ikke bare for lækre? Ja og ok, stinkende piv dyre, et knyttet armbånd med en`knap, bliver i prisklasse med en mindre samling af kronjuvelerne. Og hvad så? Det er vel bare et spørgsmål om smag og stil. Personligt foretrækker jeg mine egne smykker frem for kronjuvelerne og er de overhovedet til salg??????



Ingen kommentarer:

Send en kommentar