fredag den 20. august 2010

Som man råber får man svar!

For længe længe længe siden, ak ja, begyndte jeg at købe BOLIGLIV, et blad, som jeg den gang, blev inspireret af. Bladet ramte en stil og nogle stemninger og tendenser, som gav og sagde mig noget. Sådan har det ikke været længe, men jeg har alligevel købt bladet, men ofte tænkt, at NU er det altså sidste gang. Lige for nogle dage siden, sad jeg så og snakkede med en`, som havde det på samme måde. Hmmm nå men alligevel, af uforklarlige grunde, røg bladet så igen med i købet i går. HVAD SKETE DER SÅ LIGE? Tja jeg fandt lige den komplette menu, til gæsterne på næste lørdag. Den menu, som jeg bare ikke kunne blive inspireret til, den var bare lige der og ja så alligevel ikke helt, for som altid med mig, så skal jeg bare lige have et lille skub OG SÅ er den der, inspirationen. Dagen i dag er så gået med nye input, så nu er den ved at være der og dermed også lysten til at lave maden, have gæster og finde på mere og arrangere og alt det der. Jeg var bare for en gangs skyld løbet tør. Tak til BOLIGLIV for ny inspiration.

2 kommentarer:

  1. Er bare så enig. BoligLiv er et superblad.

    SvarSlet
  2. Ja uden tvivl, jeg var nok bare ved at "vokse fra det". Sådan svinger det med hvad der på forskellige tider inspirerer os

    SvarSlet