torsdag den 19. august 2010

Spændende indkøb

Så kom vi til den store dag. En god gammeldags rodbehandling for anden gang på kort tid. Efter en time i stolen, måtte vi stoppe for i dag og behandle videre d 1.9, da det viste sig at rødderne var meget lange og krogede. Senere kommer en stift og en krone. Jo jo her får pengene hurtigt ben at gå på.
Som trøst gik turen videre, nu med min pc kyndige veninde Tina, til pc butikken. Sort snak for mine ører og alene havde jeg ikke klaret indkøbet. Med Tinas gode hjælp og støtte blev ny pc indkøbt. den bliver klargjort i butikken med sikkerhedssystem og alt hvad jeg eller har brug for uden selv at kende til det. Mærkelig fornemmelse, men jeg er helt rolig. På mandag tror jeg at den er klar, faktisk nok på lørdag, men da er jeg på Formland messen, så jeg har først tid manda


Det næste køb havde jeg meget mere styr på. GARN I RÅ MÆNGDER!
Garn til små, nemme projekter til den forestående autocampertur. Min mand gider godt at køre for det meste, det gider jeg såmænd også, men jeg gider også gerne lade værre og så gør han det for det meste.
Jeg strikker så, men kun små lette sager som ikke kræver tanke og hukommelse.
Sidste år var det små baby sager og i år skal det være, karklude, sommer og et stribet halstørklæde. Sådan noget som kan tages frem når det passer og jeg gider og bare lægges væk når det er det som passer.


Dejligt ser det da ud med sådan en bunke, ik`?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar