søndag den 22. august 2010

Tilbage til nutiden

Så er jeg hjemme fra en hård messe weekend. Kunstig belysning, nålefiltsgulvtæpper og for meget larm, gør mig altid usigeligt træt. Denne gang er ingen undtagelse. Jeg er træt og brugt og ganske mæt af for mange smagsprøver. På sådan et par dage får jeg set en masse nyt, får en masse gode ideèr, møder en masse mennesker, får købt ind til de gavekurve jeg sælger og til min julebutik og som sådan, er alt jo bare i skønneste orden og så alligevel ikke. Den pokkers finanskrise har virkelig gjort sit kedelige arbejde godt. Der er virkelig langt mellem de virkelige nyheder, mellem at nogen tør noget andet end det sikre og klart salgbare, mellem overraskelserne og ikke mindst, MEGET langt mellem bare den mindste lille bitte kø til en sælger. Sådan var det godt nok ikke for nogle år siden. De sidste fire messer har godt nok været sille og tenderet både seler og livrem. Det er virkelig en skam og åh hvor jeg håber på snarligt bedre tider.
I morgen vil jeg yde mit bidrag til handelslivet. Jeg vil prøve at holde et par hjul igang. Jeg vil til Kbh og handle både her og der og næsten alle vegne. Håber jeg finder alt hvad jeg søger og gerne lidt mere til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar