søndag den 19. september 2010

Man må da liiige snuse lidt

Hjemme igen efter fjorten dage i det sydlige europa. Vi har kørt gennem de mest vidunderlige landskaber og set en masse. Nydt den gode sol, og helt igennem dejlige vejr i Frankrig. Længere mod nord blev det koldere og koldere og mere og mere vådt.
Man ser rigtig meget når man rejser på den måde, med autocamper er man som sneglen, som med hus på ryg vil vandre. Man ser en masse, møder mange forskellige mennesker og får brugt sin omstillingsevne og parathed en mas.. vi havde cykler med og kørte i de smukke bjerge. Hårdt men smukt. Vi spiste en masse dejlig mad og smagte nye gode vine. Vi boede i Frankrig i Provence, hvor vin gårdene ligger rigtig tæt. Vi købte gode og spændende sager med hjem. også lidt god olivenolie og honning.
Når jeg nu var i byen, som jeg jo også var ind i mellem, ja så måtte jeg jo lige se hvad der var inde i de små stofbutikker. Åh min gode gud. Jeg kunne have købt mig fattig i bånd. en hel butik i tyskland væltede nærmest i bånd. jeg købte et par stykker, men nok får man vel aldrig.

De var da bare ikke til at stå for, vel?

Et lille mærke med mit varemærke, englen, måtte da også lige med i posen.
I frankrig faldt jeg over en hel fantastisk butik. Et skattekammer med ting og gode sager. Vi købte lidt gode gaver og i den store kasse med knapper måtte jeg jo naturligvis også dykke lidt.

Nu står menuen på hverdag, udpakning, tøj vask, dansk efterår og en masse dejlig blog læsning.
Jeg er begyndt fra en ende og tager en´blog ad gangen. Læser hvad der er sket af stort som småt hos hver enkelt. Det går der nok nogle dage med, men følge jer alle, det vil jeg, og den smule jeg allerede har læst lover godt. I har ikke ligget på den lade side. I får billeder fra min tur løbende.
Dejligt at være hjemme igen. Både i danmark, i Køge, i hjemmet og ikke mindst på bloggen.


4 kommentarer:

  1. Velkommen hjem! - og sikke skønne knapper! <3

    SvarSlet
  2. Ja og nu er det spændende at se hvad jeg vil bruge dem til. Der er jo noget skat agtigt ved knapper. dem bruger man ikke bare sådan lige.

    SvarSlet
  3. Velkommen hjem Stella....til hverdag og blogland. Dejligt at ha' dig på banen igen, fyldt med spændende hyggeligheder fra de varme lande!
    Glæder mig til at se og læse mere fra dit lille udenlandske eventyr og knapperne er da som snuppet ud af eventyrbogen!

    SvarSlet
  4. Tak Anette. det er skam også dejligt at være her igen og gæt lige hvis blog jeg lige NU var nået til?? Ja din. Det var sku da sjovt.

    SvarSlet