torsdag den 2. september 2010

Mere trøst

Alle de fortrædeligheder som jeg var ude for i går, krævede noget trøst.
Vi står jo lige overfor fjorten dages camper tur gennem Europa, til Provence. Glæder mig ubeskriveligt. Til at holde fri med min mand, til at se alt det nye som farer forbi og til at gense syd frankrig. Vi tager cyklerne med, så vi kan udforske det hele på tætteste hold.
Jeg tør godt skrive om ferie her, for vi er i den heldige situation, at vores hus slet ikke er alene hjemme, hverken nat eller dag. Der bliver passet på guldet 24/14.


Når jeg nu var i det spirende feriehumør, kunne jeg da lige så godt begynde at søge lidt på den rejse til Thailand, som vi har planer om til februar. Til den tid, hvor vi mangler varme og lys og bare har så godt af gode oplevelser.
Som altid, med de lange rejser, hvor der både skal opleves, koordineres og arrangeres på klogeste vis, er Jyske Rejser værd at gæste. Efter få timer var mine ønsker omsat i konkrete muligheder i en mail fra Jyske. Nu er vi et stort skridt nærmere Thailand.

Når jeg nu var igang med langtids planlægningen, ku jeg da også lige sende nogle forespørgsler ud, vedrørende planlægning og afholdelse af min runde fødselsdag i foråret 2012. Faktisk ikke for tidligt, hvis man VIL have de lokaliteter, den mad og den musik som man VIL have. Og slet ikke, når man er typen, som vil en hel masse selv, blande sig i detaljen og have en finger med i hvert et spil.

Fedt at have noget at se frem til, noget at drømme om, men absolut også fedt at være lige netop her, netop lige nu i denne skønne solstråle med en kop kaffe efter en endt arbejdsdag.
Om lidt er det motionstid. Hop Shop er startet igen efter sommeren og jeg nyder det, selv om det giver lidt ømme muskler de første gange.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar