tirsdag den 12. oktober 2010

Det er ikke bare nemt

Jeg ville jo lige igang med så meget. Ideérne står jo altid i kø i mit hoved. Irriterende når evnerne ikke slår til. Jeg er jo igang med at lave ringe og det er jo ikke "bare" noget man lige gør, og da slet ikke når det er første gang man arbejder med materialerne alene, helt uden livline. Jeg havde også planer om et sjal med sommerfuglemønster, som jeg havde forelsket mig i. Ikke mindst glædede jeg mig til at bestille garn i den
nye butik , hvor hylderne bugner af skønne garn kvaliteter til lige så gode priser. Lækkert garn til en ny opskrift på et smukt sjal. Men NEJ, jeg fatter ikke opskriften og på nuværende tidspunkt har to andre læst på sagerne, med lige så lidt held som mig. Konklusionen må nok blive: en anden opskrift. Tålmodighed må der til og det er ikke min stærkeste side. Ok, jeg strikker på det gode gamle mens jeg venter og det er vel egentlig heller ikke så tosset endda.

2 kommentarer:

  1. Livet er en svær ting. Det tror jeg mange af dine læsere kan skrive under på.
    Personligt prøver jeg at stille op hver dag, med nyt gåpåmod og en anden tilgang til hverdagens udfordringer.
    Desværre lykkes min åbne tilgang ikke altid i hverdagen.
    Jeg giver ikke op, selv om jeg ofte synes "mine ambitioner" er "spildte ord på BalleLars".Heldigvis oplever mangeaf mine "små væsner" også oplevelsen af glæde/succesoplevelser via af min stædighed.
    "Et lille udpluk" fra nutidens "En landsbydegns dagbog"
    Knus
    Sussi

    SvarSlet