fredag den 15. oktober 2010

Vild med fredag, dans og weekend

Bollerne er i ovnen, æbler plukket og omdannet til noget lækker mos. Jegt skal være alene hjemme og der skal HYGGES og FLYDES med lækre sager.Jeg trænger til det. Vild med dans er meget velkommen i aften. Noget som ikke kræver den store tankevirksomhed. Noget hvor man kan gå lidt fra og til og kigge lidt på strikketøjet også. Der er allerede linet op med velduftende rengjort hjem (ikke gjort af mig), levende lys og mandel/nødde blanding, som jeg fik af en sød klient i går, hjembragt fra Spanien. Jeg har vendt blandingen i cacao og lidt vanilje. en lille buket roser fra haven, vel nok de sidste i år, skal nydes. Åh hvor jeg dog elsker de fyldte, duftende historiske roser.
Hvis det skulle være, har jeg da også min gode bog, som jeg nok skal anmelde senere.
Håber alle får en dejlig aften, lige efter jeres hoved og lyster. Jeg er allerede igang med min.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar