fredag den 26. november 2010

Det her vi jeg ellers ALDRIG have skrevet.

Den anden dag, da jeg fik endnu en sending fra min garnpusher, havde han glemt et garnnøgle. Jamen, og hvad så?? Det er sku da menneskeligt at fejle og det ville jeg da ALDRIG have fortalt her. Men hvorfor skriver jeg det så nu? Jo ser i, da jeg ringede, var det bare en totalt venlig fyr som jeg fik i røret (Kenneth Weller). Ingen mistro, bare lutter venlighed, og lovning om ny forsendelse STRAKS og ja jeg ku da sagtens (uden porto) få en lille bestilling mere med. Og, hold nu fast, næste dag, var de lovede vare her og som om det ikke sku være nok, med go service og hurtig ekspedition, så var der også lige sådan et par basser her med

Se det er lige hvad jeg mener kendetegner en RIGTIG GOD (og klog) købmand. En god kunde har altid ret (næsten) lidt ekstra oven i hatten og du har en tilfreds og loyal kunde FOR EVER, som vil gå langt for din skyld og altid er frisk med en henvisning til dine varer.
Har i for øvrigt set hans(måske konens) sidste nye gode ide´: GARNBLOMSTEN. Total go ide`. Velkommen til den.

1 kommentar:

  1. Ja, det er skønt, når man får så god en service og jeg forstår ikke helt hvorfor flere ikke bare giver det, for det lønner sig jo i den sidste ende for dem selv. Jeg ville da fortælle det til gud og hver mand og så kommer der jo sikkert flere kunder til butikken, når de hører om det. Hilsen Jette

    SvarSlet