søndag den 21. november 2010

GÆT HVOR JEG HAR VÆRET











RIGTIG GÆTTET: JEG HAR DA VÆRET PÅ JULEMARKED I ET PAKHUS PÅ HAVNEN I ODENSE!
Et virkelig hyggeligt marked i flotte rammer. Skøn cafe´med en virkelig lækker menu og god lys gløgg, som hvis det står til mig, sagtens kan udkonkurere den kendte røde slags. På nær lidt genbrug/lopper, var alt i de små boder hjemmegjort. Meget forskellig slags, men alt til meget okay priser. Her MÅ simpelthen have været noget for enhver, uanset hvad pokker man så end er til. Vi fik et par fine gaver, min mand bad om lidt alene tid, så jeg aner jo ikke hvad han har gået og lavet, men sammen fik gave til svigermor og en nieces børn og en sød veninde gave, en mistelten og dejlige hyacinter, som skal vækkes op fra dvalen og igang med, at sprede god juleduft i vores hjem.
Jeg fik også set et par blogdamer her og der og sikker gået forbi en masse, som jeg kender pr blog, men ikke i den virkelige verden.
En hyggelig jule dag, den første i år. Snart skal jeg selv igang og senere venter et par julemarkeder, som bare SKAL besøges hvert år.
Vi tog lige en tur gennem Odenses gader, hvor der en søndag aften blev arbejdet med julebelysningen. Aftensmad på god restaurant lige midt i byen, som hyggeligt punktum for weekenden.
Håber alle jer som havde knoklet for vores skyld, har haft en god oplevelse og fik et godt salg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar